سوختن cdدر مایکرو ویو

اسمش سیناست، خیلی کوچیکه و کنکجاو. یه روز که داشتم به دوستم می گفتم سی دی خامی که قرار بود برنامه روش رایت کنم سوخت، سینا ازم پرسید چجوری آتیش گرفت!؟

عکسهایی جالبی ببینید از سوختن یک cd در مایکروویو. مرحله به مرحبه جالب تره! البته این سوختن با اون سوختن فرق میکنه سینا جان!!!

microwave-cd-01.jpg

microwave-cd-02.jpg

microwave-cd-03.jpg

microwave-cd-04.jpg

microwave-cd-05.jpg

microwave-cd-06.jpg

microwave-cd-07.jpg

 
نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
جالب بود..
راستی می خواستم یه سایت بهت معرفی کنم که درش میتونی ثبت نام کنی و تبلیغات اونها رو توی وبلاگت بگذاری و از این راه درآمد زایی بکنی..البته من خودم زیاد علاقمند به اینجور مسائل نبودم ولی دیدم من که 2-3 ساعتی رو توی اینترنت می چرخم بهتره حداقل درآمد زایی هم بکنم...البته میتونی توضیحات بیشتر رو توی سایت http://parsts.com بخونی که خیلی هم راحته ..
بعد از گذاشتن تبلیغات توی وبلاگت میتونی به من بگی و اصلا میتونیم یک کاره گروهی با دیگر دوستان انجام بدیم و روی تبلیغات همدیگه کلیک کنیم که به ضرر هیچکسی هم نیست..من که به وبلاگ تو اومدم روی تبلیغات تو کلیک می کنم...
به نظرت چطوره؟ بهم خبر بده...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد